RVE lanceert nieuw consumentenlabel Ervéyé

RVE lanceert nieuw consumentenlabel Ervéyé

Deze week is het nieuwe consumentenlabel Ervéyé voor het eerst te zien in supermarkten in Duitsland, België en Nederland. Full service supermarktflorist RVE uit Rijnsburg is meer dan trots op dit luxueuze bloemen- en planten concept, dat zorgt voor een stijlvolle uitstraling op de winkelvloer.

RVE verzorgt het complete bloemen- en plantenschap van meer dan 2.500 supermarkten in Duitsland, België en Nederland. De afgelopen jaren werd het assortiment verpakt met het label ‘Qualität’ op de verpakking. Om de producten nog meer de kwalitatieve en luxe uitstraling te geven die ze verdienen en extra waarde toe te voegen aan het product, ging RVE samen met marketingbureau Pull Position aan de slag. In Ervéyé komt alles samen: de passie voor bloemen en planten, het met zorg samengestelde assortiment, het verse aanbod van de kwekers en dat allemaal zo duurzaam, efficiënt en tegen zo’n aantrekkelijk mogelijke prijs. Het eindresultaat: een prachtig consumentenlabel, dat zowel online als offline gaat bijdragen aan de verkoop van de bloemen en planten op de winkelvloer.

Compleet concept
Ervéyé is meer dan alleen een hoes of een etiket. Het is een compleet concept, waarbij het schap wordt aangekleed met merkversterkend POS-materiaal, waardoor het merk tot leven komt. Om het merk meer diepgang te geven zijn er prachtige campagnebeelden gemaakt die ook online terug te vinden zijn op de website en social media. Ervéyé wil consumenten inspireren met storytelling en veel beleving creëren rondom het merk. De komende maanden zal het concept verder worden uitgerold en worden alle winkels omgebouwd in Ervéyé stijl. RVE is trots op het eindresultaat en de waardevolle samenwerking die zij heeft met zowel kwekers als de supermarkten.

Bron:

Deel artikel