Start samenwerking FleuraMetz en Coloured by Gerbera

23-04-2019    09:42   |    Goedemorgen

Onlangs hebben FleuraMetz en Coloured by Gerbera hun samenwerking voor het jaar 2019 officieel ondertekend. Deze samenwerking sluit direct aan bij de lopende campagne #feelinggerbera.

FleuraMetz inspireert bloemisten en arrangeurs via online en offline marketing. De nieuwe gerbera-campagne leent zich uitstekend voor deze doelgroep. Arrangeur Björn Kroner is boegbeeld van de campagne en zal zowel in video als tijdens workshops de toepasbaarheid tonen aan de bloemisten. Kim Berns (FleuraMetz) legt uit: 'De gekozen aanpak is een perfecte tweetrapsraket om de veelzijdigheid en toepasbaarheid van de bloem te tonen. We zijn erg enthousiast over deze samenwerking en kijken uit naar een succesvolle gerbera-campagne binnen onze Duitstalige markt.'

Festival der Flora
In september organiseert FleuraMetz op drie locaties in Duitsland het Festival der Flora. Een evenement met als doel de bloemist te inspireren en conversie te stimuleren. De producten die men ziet zijn direct koopbaar, overal liggen productlijsten en er lopen verkopers van FleuraMetz rond. Ook hier zullen de zeven gerbera categorieën optimaal uitgelicht en toegepast worden middels o.a. demonstraties, productpresentaties, een wedstrijd en festival favorieten.
Meer informatie: www.fleurametz.com/gerbera (Duitstalig)

Op de foto v.l.n.r.: Cees Rombouts en Roy van Kester (namens Coloured by Gerbera) en Kim Berns (FleuraMetz).


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Ctgb: twee middelen toegelaten

Het College voor de toelating van gewasbeschermingsmiddelen en biociden beoordeelde onlangs drie gewasbeschermingsmiddelen op basis van een...