Decorum lanceert nieuwe huisstijl en pay-off

Decorum lanceert nieuwe huisstijl en pay-off

Een van de oudste en meest prominente merken van de Nederlandse sierteelt ondergaat een kleine metamorfose. Decorum lanceert namelijk een nieuwe huisstijl.

Groen en grijs blijven de kleuren van Decorum. Het logo en de pay off hebben een spreekwoordelijke lik verf gekregen en er zullen andere beelden gebruikt worden op verpakkingen en POS materiaal. Productbeelden worden super-close, in sommige gevallen bijna onherkenbaar… Om echt alles te laten zien wat de plant of bloem in zich heeft. Dingen die je niet altijd opvallen of met het blote oog te zien zijn. De schoonheid van de natuur: Pure Perfection.

Het logoblok van Decorum is aangepakt met het uitgangspunt 'less is more'. De vereniging laat Feel the Quality vallen ten faveure van Plants & Flowers. De spacing tussen de letters in het woordmerk is breder uitgezet en de letters zijn afgeslankt. Daarnaast is er gekozen voor een premium grijstint, zonder het krijtbord motief van voorheen.

Pure Perfection

De nieuwe pay-off van Decorum is Pure Perfection en staat synoniem met onze merkbelofte. De ultieme vertaling van topkwaliteit en het duurzame karakter van het product en de teelt. Puur staat voor de kweker, de handen in de aarde, de pure liefde voor het vak en het duurzame product wat daar het resultaat van is. Perfection, omdat Decorum staat voor het beste. Op het gebied van houdbaarheid en zwaarte van het product, maar ook als het gaat om service.

Ook verdienen de Decorum noviteiten een plek in de spotlight, deze herken je snel aan het eigen label. Opvallend door het gouden blaadje en de tekst brand NEW.

Decorum kiest voor een geleidelijke introductie van de nieuwe huisstijl items, waar men ook spreekt over een evolutie en niet een revolutie. Langzaam maar zeker worden alle verpakkingsitems opgemaakt en zullen de nieuwe uitingen veelvuldig te zien zijn op Trade Fair in Aalsmeer. De restyling wordt uitgevoerd door reclamebureau Speax.

Met meer dan 50 kwekers en meer dan 4.000 artikelen staat Decorum voor top kwaliteit, innovatie en duurzaamheid. Onze kwekers werken hier dan ook elke dag hard aan. Decorum staat nooit stil en verandert mee met de tijd. Niet rigoureus, niet onherkenbaar, maar stijlvol en actueel.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v